Liquid Silver Star Blue -

Heej!

Nu börjar jag blogga, på rikigt!

Idag kommer jag uppdatera så mycket jag kan. Men kommer antagligen inte hinna blogga så mycket.

Tog inte så lång tid och fixa designen. Dock vet jag inte hur man ändrar bakgrunden. Ska försöka lista ut det, men så länge får ni leva med vit boring bakgrund. Haha
Kommer också lägga till smileysar.

Idag ska jag skriva om hur man gör egen BUTTERBEER! (Drycken dom dricker i harry Potter) Ni har väll antagligen sett den. Men det svåra med Att göra butterbeer är att hitta ett recept som är på svenska, med ingredienser man kan hitta hemma.
Men NU har jag hittat allt man behöver och dem finns i mataffärerna!

Sen kommer ni få se lite coola bilder och kändisar som gillar Harry Potter :D

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback